Cel mai scump Logan nou costa 17.010,00 EUR

Dacia Logan 2023 vine cu o grila noua si cu logo-ul schimbat, insa si cu un pret pe masura. Astazi m-am decis sa configurez noul logan si am ajuns la un pret ce depaseste 17.000 euro, da, ati inteles bine, logan-ul nou cu toate dotarile incluse costa peste 17.000 euro in varianta CVT + CULOARE + Echipamente, insa fara nici un accesoriu adaugat.

Dacia LOGAN – versiunea Prestige + CVT (cutie automata)

  1. Am adaugat culoare + 450 euro
  2. Pachet Tehno care include Media Nav: ecran 8″, sistem navigatie, 6 difuzoare, Bluetooth si Pachetul de Harti – 300 EURO
  3. Scaune Fata incalzite – 150 EURO
  4. Roata de rezerva – 150 EURO
  5. Senzori acustici spate pentru asistenta la parcare – 0 EURO

Pretul final este de 17.010 EURO. Aici nu discutam despre programul rabla,

Dacia LOGAN – versiunea Prestige ECO-G100 + cutie automata (Varianta GPL) – FARA PROGRAMUL RABLA

  1. Am adaugat culoare + 450 euro
  2. Pachet Tehno care include Media Nav: ecran 8″, sistem navigatie, 6 difuzoare, Bluetooth si Pachetul de Harti – 300 EURO
  3. Scaune Fata incalzite – 150 EURO
  4. Senzori acustici spate pentru asistenta la parcare – 0 EURO

Daca adaugam programul rabla, mai scadem pretul destul de mult. Putem ajunge chiar sa platim cu 3000 Euro mai putin fata de pretul de baza insa trebuie sa indeplinim cateva conditii.

Programul RABLA are la bază acordarea unei tichet în valoare de 6.000 lei pentru o mașină veche casată, sau 9.000 lei pentru casarea a două vehicule uzate.

Pe lângă suma de 6.000 lei, pentru o mașină veche casată, respectiv 9.000 lei pentru 2 mașini vechi casate, utilizatorul poate beneficia de următoarele eco-bonusuri suplimentare în cazul în care se îndeplinesc condițiile de mai jos:

  • un eco-bonus de 1.500 lei, pentru casarea fiecărui autovehicul uzat cu o vechime de cel puțin 15 ani de la data fabricației și care are norma de poluare Euro 3 sau inferioară („eco-bonus de vechime”).
  • un eco-bonus de 1.500 lei, pentru cumpărarea unei mașini al cărei motor generează emisii de CO2 mai mici sau egale cu 120 g CO2/km în regim WLTP.
  • un eco-bonus de 1.500 lei pentru achiziția unei mașini noi cu sistem GPL/GNC.  
  • un eco-bonus de 3.000 lei pentru achiziția unui autoturism nou hibrid (fără Plug-In).

Exemplu de clacul:

Exemplu de calcul – valoarea maximă finanțată: la achiziția unei mașini cu sistem GPL care are emisii de CO2 mai mici sau egale cu 120g CO2/km (WTLP) prin casarea a 2 (două) vehicule vechi de 15 ani cu norma Euro 3, poți beneficia de o reducere totală de maxim 15.000 lei: 9.000 lei tichet Rabla (2 mașini casate), 2 x 1.500 lei (2 mașini cu vârste peste 15 ani și Euro 3), 1.500 lei (eco-bonus de emisii), 1.500 lei eco-bonus pentru vehicul cu sistem GPL.

Oameni buni, preturile nu sunt deloc ok daca stam sa comparam cu preturile de acum cativa ani, atunci cand Loganul Nou avea un pret de achizitie mult mai mic. Da, stiu…s-au scumpit toate, alimente, combustibil etc. insa oricum preturile sunt nejustificate in momentul de fata si foarte mult umflate.

Chiar daca accesam programul rabla, la un calcul simplu, luand varianta cu GPL, vom avea un pret de 16560 euro – 3000 euro rabla + tichetele care ne vor costa si acelea minim 1000 euro. Pretul final va ajunge la 13560 + 2 tichete rabla. Cu aproximatie aceasta va costa 14600 euro.

Cat costa cel mai ieftin logan?

In varianta aceasta nu am adaugat nimic, nici culoare. Pretul final este de 14.550 si daca participam la programul rabla mai scadem 2000 euro (am facut calculul pe care l-am facut si anterior), asta inseamna ca vom ajunge la un pret de 12550 euro.

Cred ca multi vor ramane pe varianta SH cu asemenea preturi. Voi ce ati face ? SH sau NOU ?

Trimite acest articol...

Lasă un comentariu